Tuesday, July 3, 2012

Eile ärkasin vihmaga, britid sõitsid päevaks linna ja jaapanlane jätkas teekonda. Lõunapaiku jõudis ka Kristiina siia, alustuseks tegime kämpad korda, siis tegime dušširuumid korda ja näitasin talle, kuidas saun, päikeseküte ja boileri küte tööle läeb ning mis kus kioskis on. Päeval puhastas Rain oma autot. Ütlesin et tahan sõita veits... Tegin oma elu esimese avarii...jamh :D:D ma olin jum šokis, pärast seda istusime Kristiinaga terve aeg auto pagassi peal, ootasime millal Raimo tuleb. Ma jõin terve liitrise energijoogi ära ja närvid olid nii läbi, kartsin nii väga mis Raimo teeb kui näeb et ma lõhkusin ta auto ära. Siiski oli neil see auto endal 1 päev vana, just eile ostsid kusagilt kellegi käest. Pärast pikka aega ootamist keeras Jõekääru buss sisse ja ma pidin šoki saama( ainult Liis Sepp on näinud mu šokki, ta ise nägi kaa tookord palju vaeva et mind maha rahustada). Kristiina hoidis käest kinni ja hoidis ise ka veits hinge kinni. Raimo tuli autost välja, võtsin ta käest kinni ja tirisin ta autoni, ta ei saand siis päris täpselt aru mis toimub, ma polnud vist varem nii närvis olnudki kui varem. Raimo jäi algul tummaks kui auto taguotsa nägi ja siis hakkas südamest naerma. Ma muudkui karjusin et ei ole naljakas, ma jum süümekates! Rain ja Raimo siis naersid koos ja arutasid palju minult küsivad. Kuna auto oli nkn plaanis romulasse viia siis küsiti mult nii palju, et nad selle raha vähemalt tasa saavad, paljuga nad selle auto ostsid. Õnneks küsiti vähe, reaalselt arvasin et ma pean sellest teatud arvust viis korda suurema hinna maksma (hinda siin ei avalda). Selles suhtes läks isegi õnneks, et auto veel arvele polnud võetud, esialgne plaan oligi romulasse viia. Nüüdsest on mulle hüüdnimi pandud - kurjategija :D:D, pärast otsustati kruusateele driftima minna. Panime kõik uksed kämpades lukku ja läksime kuhugi metsa vahele kihutama. Mul hakkas reaalselt veits seest keerama. Kui tagasi kämpasse jõudsime siis tegime Krissuga süüa, sest ilmselgelt olid kõigil kõhud tühjad. Hiljem läks ta koju ning me jäime mingit actionfilmi vms vaatama. Hommikul ärkasin, läksin üleskorrusele, sõin igast sooje saiu, magustoitu jnejne. Arutasime ka veits et kioskis remonti teha, eraldi adminni ruum vms.
Kurjategija
Tegin puule ka aii :S
Õhtul püüdsin ühe kuu kinni
Hommikusöök :) ...Kujutan ette et emps saab suurema šoki, kui mina päeval sain, kui ta selle läbi loeb O_O...

No comments:

Post a Comment