Sunday, July 1, 2012

Eileõhtul olin nsm, Sain selle briti tüübiga rohkem tuttavaks. Ta nimi on Peter. Ta on 18 ja tal on Range Rover, mis Lätis katki läks, seega on tal hekel Läti numbrimärgiga Lexus. Jalutasime nsm ringi, näitasin veits Sauga ümbruskonda ja nsm rääkisime juttu. Hommikul ärkasin selle peale et keegi kopsis kioski akent. Taheti juua osta. Osteti kuue euro eest jääteed, mulle anti 10 euri ja öeldi et ülejäänud mulle selle eest et pidin üles ärkama. Ühesõnaga mu päev algas 4 eurise tipiga. Mõtlesin et lähen vaatan mis Liis väliköögis teeb. - söök oli tal juba valmis, sõin hommikusöögi ära ja tegin dušširuumid korda. Vahepeal läksid teised jälle Hansapäevadele. Seega olin jälle päevotsa üksi.Ootasin millal Piradose omad koju lähevad. Ootamise ajal tuli üks briti vanamees mu juurde, küsis et kas ma siis käisin eile õhtul väljas. Ütlesin et kahjuks ei jõudnud. Tüüp andis mulle viis euri ja ütles et mine täna õhtul dringile. Ütlesin et eks ma lähen kui jõuan :D:D. Täna vast ei saa minna, siin on ikka tohutult rahvast ning Kristiina tuleb alles homme. Kristiina on mu nö asendusadminn. Kuna ta arvestas sellega et ma läehn see nädal ära siis eks ma ikka lasen tal siis selle nädala töötada. Home õpetan ja näitan talle kõik asjad ära mis kus kuidas käib jne. Ja ss vist homme õhtul saab minna Pärnu. Peter kutsus ka et võiks Õhtul Pärnu välja minna vms. Jutt läks nüüd liiga teemast kõrvale... Piradose omad läksid lõpuks oma koju ning siis sain hakata kämpasid koristama, enamus kämpad olid öösel kinni, neist suutsin peaaegu kõik vist ära koristada, üks kahene jäi vist koristamata. Vahepeal oli jälle elektriga jama. Neid karavane on nii palju et pms elektrit napib. Vahepeal lööb korgid välja jne. Nad kasutavad pidevalt koguaeg elektrit, neil on igasugused pliidid, telekad, antennid, pesumasinad ja -kuivatid kaasas. Kastavad kõikke korraga ka veel. KÜMME KARAVANI! -.- Kui jõudsin peaaegu kõik kämpingud koristatud oli juba päeva ja õhtupooliku vahel. Vaatasin et mingi pidu on karavanide vahel, läksin küsima kelle sünnipäev on. Üks poiss sai viie aastaseks. Lauldi sünnipäevalaulu ja ja jagati sööke, ma tegin pilte. Pärast toodi mulle ka tükike kooki :) Üks tüdruk andis mulle oma meiliaadressi et ma pildid sinna saadaks. Üks emadest küsis kus Pärnus Lepa turg on. Oskaksin neid kuidagi juhatada, aga kergem oli täpne aadress neile anda, ütlesin et lähen otsin täpse aadressi. Kui minema hakkasin siis see naine ütles "What a lovely girl!" (a)(a)(a) :D, vahepeal on ka telkijaid juurde tulnud. Peaaegu kõik telkijad mainisid tänast jalkat. Ütlesin et telki pannakse täna telekas üles, kus saab vaadata. Olid väga rõõmsad kui said teada et nad ilma ei jää jalkast. Üks kõige huvitavam telkija on üks jaapanlane, tuli siia rattaga. Nimi on tal Noritaka Tsujiura. Ta lahkus tööl ning otsustas tulla jalgrattaga igale poole sõitma kuhu hing ihaldab. Ta oli koolis õpetaja. Jalgrattatrippi alustas Pariisist. Eestis käis ära Tallinnas, ööbis seal kaks ööd ning nüüd on ühe öö Jõekäärus. Järgmine suurem sihtpunkt on tal Istanbul. Kuu aja pärast jõuab tagasi Jaapanisse. Jum kõvaa. Julgesin temalt küsida kas ma tean õigesti et jaapani keeles tere on ..., aitäh on... (no ei oska neid kirjutada siia! :D:D andeeksi) ja head aega on sayonara. Tüüp oli väga üllatunud ja ütles et mul tuleb jaapani keel väga hästi välja :)) Peagi olid kõik jalka lainel.
Sünnipäevapidu!
Jalkafännidele pandi telekas püsti telgi alla :)
Poisid tulid Hansapäevadelt tagasi ning tõid torti, igasguseid juuste ja saiakesi :)
Japs tegi Raimoga pilti
Raimo tegi meist pilti. Jum hea võrdluse saab praegult tuua, kui ise teed pilti ja kui lased enda kaameraga endast pilti teha :D
Isegi sellele pildile ei mahtunud kõik karavanid ära!

No comments:

Post a Comment