Wednesday, July 11, 2012

Hommikul läksid Raimo ja Rain linna, ostsid uued lukud, trepiastmeteks kive vist, uusi tekke ja patju ja muud staffi. Vahepeal tuli ühed hollandlased karavaniga ja ütlesid et nad mingid inspektorid ja et nad pargivad oma karavani teisele platsile kus iirlasi pole. Suur üllatus et nad iirlasi teadsid. Nad rääkisid et nad on neid teistes kämpades ka ööbimas näinud, nt Tartus. Vallutavad 80% kämpa alast, pesevad pesu pidevalt ja mehed on päevotsa kusagil ära- tuttav jutt mis ma kuulsin. See inspektor tegi Tartus kämpast pilte mingi turismiraamatu jaoks ja üks iiri naine läks temaga mölisema et miks ta karavanidest pilte teeb. Veel rääkis see mees et kuulujutud on et nad käivad müüvad generaatoreid. Ma rääkisin et mina näen neid iga hommik minevat teede ehitusse tööle, tumesinised tunked ja neoonoranž helkuritega vest seljas. Ehk siis see mis nad tegelikult teevad, jääb ikka veel küsimärgi alla. Ka mina sain õhtupoole möliseda. Tegin lihtsalt naljapärast ühest poisist pilti. Üks naine hakkas mölisema et ära tee pilti, ta ema saab kurjaks muidu. Täitsa lõpp no. Ja siis üks Raimo tuttav tuli ka külla. Juhuslikult saatis smsi kellelegi, ja üks iiri naine tuli temaga ka mölisema et miks ta tema auto numbri üles kirjutas, et ta nägi küll et ta kirjutas selle telefoni.
Raimo tõi maaasikaid, mu esimene maasikanosimine sellel hooajal :P

No comments:

Post a Comment