Friday, July 13, 2012

PARASUMMER 2012

Täna algasid siis suuremad ettevalmistused PARASUMMERIKS. Ma tegin vabaks jäänud kämpad korda ja tegin suurpuhastuse dušširuumides ning wc-des. Liis tegi suurpuhastuse saunas ja terrassil, Rain niitis muruning tegi katusepealse puhtaks ja Raimo tegi platsi prügist puhtaks ja katusealuse puhtaks. Vahepeal tegime nali, korjasime kõik katkised toolid kokku ja sõitsime üle neist, pilbasteks :D. Iirlased läksid ka ära! Vnoh, viis karavani jääb siia mingi neljaks päevaks ning kolm nendest on nkn tühjad. Mingi viis inimest on pms järgi aint. Nendest aint üks laps ja üks imik. Siin on nii vaikne, arvestades sellega et ennem oli 33 iirlast, neist 17 olid lapsed! Ja siis suure ettevalmistusega saigi kell juba viiepaiku ja esimesed parasummeri hakkasid kohale jõudma. 'Veela' jõudis ka ja siis algas asjade ajamine pihta, kes kuhu kämpasse läheb jne. Täna on vähe ööbijaid, homme tulevad kõik ülejäänud kohale. Olin eelmine aasta ka parasummeri ajal siin. Ülikõva oli. Eelmise aastaga võrreldes on on sellel aastal Parasummer rohkem rahvusvahelisem. Mu lemmik van Dam on sellel aastal ka kohal. Van Dam on hollandlane, ta on teinud üle 10 000 skydivingu, ta on hüpanud paljudes riikides ning ta on juba nii kogenud et ta enam ei pea enda hüpete eest maksmagi, vaid teenib raha selle pealt juba. Ta on üks treeneritest ka sellel aastal. Sellel aastal kahjuks Chillout Koda ei tule. Eelmisel aastal oli suur püstkoda kus tehti vesipiipu sees... Õhtupoole oli veits rahulikum, aint siuke siblimine käib, kõik seavad end sisse siia. Kui van Dam jõudis ka kohale, ma läksin nii ekstaasi, siis tuli tõeline parasummeri tunne kohe peale :). Õhtupoole istusin kioskis, Raimo võttis Liisi läpaka ära ja tõi siia, et mul õhtul siin kioskis midagi teha ka oleks. Olin nsm netis ja panin mälupulga ja fotoka ka läpakale otsa ning muudkui tõmbasin pilte ümber ja sorteerisin neid :d Tegevust terveks õhtuks. Vahepeal jõudsid ka mingid lätlased kohale, tulid telkidega ja maksid mulle 20 euri sentides :D mingi 50 senti jäi neil puudu ja ss tõid mulle corny autost selle eest et neil puudu jäi :D:D:D
mõndadel oli chill piknik
sõitsime toolidest üle.
Naki naudib päikest ja vihma :)
Meie väliköök/baar
taevas oli sinine
Meil kallas ka vihma, aga päike meil ära ei läinud.
Chillout Koda
Kui oli Parasummer 2011

No comments:

Post a Comment