Sunday, July 15, 2012

Eile õhtul ei viicinud postitust teha sest ma olin reaalselt naq surnud. Üleeile öösel jõudsin alles kell 2 magama sest no mõndadega oli huvitav jutt msnis v fbs. hommikul ärasin vara aja aitasin Liisil hommikusööki teha. Lõpuks mindi lennuväljale ja kämping jäi tühjaks. Sain dušširuumid ja vetsud korda teha ja siis enamusajast olin unekaga batuudil pikali ja vaatasin kuidas lennukid peakohal ülelendavad ja langevarjurid lennukist välja hüppavad. Raimo ja Rain olid päevotsa Tallinnas, pms ma olin üksi jälle siin. Terve õhtuotsa oli ülejäänute inimeste majutamine. Ja kuna mul oli 'Veela' andmete järgi vana majutusgraafik siis oli suur segadus ja keegi ei saand midagi aru ja 'Veela' oli ka veel kuri. Lisaks nendele segadusetele pidin ma samal ajal õhtusöögi tegema. Esialgselt oli 20-le inimesele aga juhtus kuidagi nii et 27 inimest tahtsid süüa, ja no ma pidin siis kolm korda tegema õhtusööki. Pärast õhtusööki oli kõhutantsijate esinemine ja päevavideo vaatamine. Ülikõva, enamus ajast videos oli langemisajast filmitud. Üks inimene tegi huumorit ka, tegi tandemit alasti :D, täna katsetati kujundeid ka teha. Mingi päev on plaanis neil uued rekordid teha. 25-liikmeline kujund ja eraldi naistekujund ka 10 naisest koosnev. Video oli ikka päris pikk, aga suurema osa sain vaadatud. a kell oligi pool üks juba, läksin kioski ära. Ajasin mõne inimesega juttu ja ühest sain magama. Hommikul vara ajas mind purjus naaber üles, saatsin ta katuse alla, kõik joogid viidi eile sinna, sest hommikusöök ja õhtused tegevused toimuvad ju katuseall. Ja nüüd ma ootan tänast õhtut, kus päevavideos on näha beachlandingut :)

No comments:

Post a Comment