Tuesday, July 10, 2012

Mind pms aeti hommikul mingi viiest juba üles, magasin muidugi edasi aga siis nii väga sügavat und naq polnud kui sahkerdamine algas jub varahommikul pihta. Täna päeval nägin Janat esimest korda selle suve jooksul. Täitsa tore oli, naerda sai jube plaju.Sõime terve pundiga arbuusi ja arutasime igasuguste lollide asjade üle, kõht jum kõveras. Krissu tuli ka vahepeal külla, rääkis veits mis teinud on ja ss rääkis mis nad tegid kui oma sõbranna, Peteri ja Johniga laupäeval väljas käisid. Krissu tahtis algul nad tivoli viia aga Peter ei kavatsenud tivoli parklasse sissegi keerata ütles et tema sinna ei lähe tema kardab kõrgust... :D:D:D. Siis käisid igasugustes baarides ja igal pool veel. Aga krissu ja ta sõbranna jaoks oli see liiga mõtetu õhtu ja nad hakkasid mõtlema kuidas sealt ära saada. Lõpuks helistas üks sõber Krissule ja nad said ära sealt :D. Krissu rääkis seda ka et Peter jutustas talle kuidas ta üks õhtu Sunsetis käis ja see pidi ta elu parim pidu olema :D:D:D normaalne siis. Krissu läks lõpuks siis ära ja ma tegin veits tööd. Need iirilapsed tegid veesõda ja muidugi pidin mina ka märjaks saama. Läbustasid terve terrassi ja vaibad ka kõik ära. Uskumatud tüübid ikka. Õhtupoole käisin jooksmas, aga seda ka väga normaalselt teha ei saanud sest ühed ...... tüübid häirisid ja ma ei viicind neid kuulata ja läksin ära, pms nad mängisid südaööni välja. Elu pole vist. Eks ma pean siis hommikul uuesti minema jooksma. Aga ma nüüd tuttu ära, head ööd ;* :)

No comments:

Post a Comment