Wednesday, July 25, 2012

Eile koristasin kämpad hommikupoole ära ja võtsin uued tulijad vastu. Raimo käis ka autoremondis, ütles et paremaks polegi väga midagi läinud. Teine käik on isegi halvem. Tõi mulle grillkana ja lasanjet ka :). Eile õhtul olid siin ainult pered, enamus eestist. Kõik olid rahulikud, katuse all grilliti, mõned käisid kanuutamas, mõni laenutas vibu, osad veetsid aega petangi (kui seda nii kirjutatakse) mängides. Õhtupoole tuli Jana ka siia, õhtul ajasime kolmekesti nsm juttu. Liis ja Rain olid Pärnus. Ülitšill oli, mõnus oli lausa õhtu niiviisi veeta. Jutustasime ööseni välja pms. Järgmine päev läks Jana ära, ma veits sõin ja ss hakkasin tööle. Päeval sooviti igast atraktsioone. Mu läpakas jõudis ka kohale agjbsbdjsfg (a)(a) :D, Raimo ütles ka et krt, nüüd ei pea enda omagi sisse lülitama, minu oma on tema omast kiirem nkn :D. Raimo läks päeval linna, tõi Raini ka koju. Ma jõudsin umbes samaks ajaks neile näljastele söögid valmis teha. Tegin kana-parmesani nuudlirooga. Tuli täitsa hästi välja isegi, arvestades seda et ma tegin seda umbes ja esimest korda ka :D. Raimo ka kiitis. Pilte ma pole teinud, pole millegist pilte enam teha, aa ei tegelt on üks pilt aga sellest ma räägin millalgi järgmine kord ja lisan siia ka selle. Pilt on telefonis sest siis oli kaameral aku tühi ja praegult on telefonil aku tühi, et ei viici väga laadima panna :d Eelmine postitus oli jub jum pikk, teen jälle selle lühema siis. Homme lähme Raimoga läpakakotti otsima/vaatama/ostma. Päevapaiku lähen tattoosse ja siis vaatan mis ma edasi teen.

No comments:

Post a Comment