Sunday, July 8, 2012

Jaaaaaa ma olen tagasi Pärnus. Teisipäeval sain koju. Lootsin et kodus hea olla ja puhata saab ja mis kõikke veel. Päris saingi. Enamus ajast oli kogu aeg tunne et pakin asjad kokku ja lähen tulen tagasi. Üldse normaalselt olla ei saand. Suurem tegevus oligi nt et hommikul otsustasin et lähen Viraksaarde nsm, abs ei osanud oodata et täitsa vinge õhtu tuleb. Jäin ööseks ka Brita poole. Ja Merru sünna oli ka :). Tagasi tulin pühapäeval, hommikul tulin bussiga ja otsustasin veitsa ringi vaadata Pärnus senikaua kuni Liis järgi tuleb. Vanalinnas sai ära käidud ja portades ja keskuses ka. Siis sain Liisiga kokku, olime hessis ja ss vaatasime veidi ingi ka. Pärast otsustasime tivolisse minna. Käisime kõige jõhkramal atraktsioonil. Nägin palju vaeva et Liisi sinna saada. Rääkis et eelmine kord oleks äärepealt läind aga üks mees tuli maha seal ja oksendas kohe. Siis otsustas ümber. Esimesed ringid seest keeras küll, pärast oli jum lahe, karjusime Liisiga et vähe polnud. Hiljem kui maha tulime siis kõndisime jum veidralt, umbes sama tunne oli naq oleks batuudilt maha tulnud ja kohe kõndima hakand. Kõik naersid kes vaata tulid, endal oli ka jum naljakas :D. Pärast tivolit läksime kämpasse. Sisse sõites avastasin et need GINGERID ON IKKA SIIN! täitsa lõpp nad pidid aint ühe nädala olema, tüübid otsustasid veel ühe nädala olla -.- . Money vist nii much no. Rain ja Raimo läksid linna õhtust sööma, ma koristasin peaaegu kõik kämpad ära. Kõik olid peaaegu mustad, paar tükki oli aint korras ja mõnes olid inimesed sees. Siin Pärnus oli jõõhkralt palav. Twitterist lugesin et kõik paidest kurtsid et mingi hull padukas ja äikest lööb ja elekter ära ja miskõikke veel. Pärast kämpade koristust panin bikiinid selga ja pms jooksin jõkke, vesi oli nii mõnus. See oli mu suve esimene ujumine ka kusjuures. Varem pole siukest ilma nagu olnud et päris ujuma tahaks minna. Vahepeal küsiti millal Raimo tagasi tuleb, et ta saaks kellegi karavani ja auto puhtaks pesta. Hiljem tehti aga mulle ettepanek et ma teeks bikini-carwashi, makstakse ektra :D:D ütlesin ära, ei viicinud :D Vahepeal sai saunas ka käidud ja otse jõkke joostud. Gingerid vaatasid kohe järgi et ohoh - eesti naised :D:D Peter avastas ka et ma jõudsin tagasi lõpuks. Küsis et kuidas puhkus oli ja mis ma tegin kodus ja kaua ma seekord olen jnejne.
Mõtlesime sellele ka minna aga see tundus nii mõtetu, aeglaselt liikus.
Vot sellel käisime. Algul on jõhker, aga pärast on nii hea tunne kui lõpuks käidud saab. Täitsa soovitan minna ;)
Pärnu tivoli :)

No comments:

Post a Comment