Thursday, July 26, 2012

Hommikul tegin kämpad korda kähku ja läksime Raimoga Pärnu. Käisime kaubamajakas mulle läpakakotti ostmas ja otsustasin endale juhtmeta hiire ka osta, mugavam on. Otsustasime Seppäläs ka käia Piretil külas. Raimo ja Piret jäid omi asju arutama ja ma vaatasin mis soodukad poes on. Ostsin endale ühe triiksärgi ja kaelakee. Kokku läks kolm euri ainult ja sain veel Piretiga veel alla. Töötajad saavad ka veel lisaks soodukaid. Pärast käisime Hessist läbi, võtsime mõlemad endale tortilla ja läksime kesklinna. Raimo viis mu Rüütlitänavale võimalikult lähedale ja siis ta läks ise kuhugi edasi. Mina sain perega kokku ja läksime siis Utattoosse, veits kahtlane oli terve perega lambist sisse marssida sinna agano mis teha, iss tahtis ka näha kuidas seal salongis asjad käivad, emps oli see nö vastutaja ja ega õde ka piisavalt suur pole et Pärnu vahel üksi ringi uudistada. Kui Uta mulle šablooni tegi ja tatokat siis tegema hakkas siis iss uuris kuidas see tegemine käib ja vaatas tatoka katalooge ja muid mustandeid. Valus naq väga ei olnud. Ei oska seletadagi nagu oli ja ei olnud ka. Nsm rahulikult istusin, karjuma ja nutma abs ei ajanud see tegemine :D, pärast läksid vanemad Kirsile koolikotti ostma ja mina läksin Keskusesse, ostsin sealt endale mõned maikad. Vanemad tõid mu kämpingusse ära, vaatasin et Raimot polegi, ta jäi linna tšillima. Oleks võinud Pärnus helistada juba Raimole oleks saand kauem Pärnus olla. Rain läks sõbraga rattaga linna, passisin siis nsm kämpas üksi. Poisid läksid randa, Raimo valvas neil rannas asju. Raimo sugulane tuli vahepeal siia, ajasime juttu ja tegin siis poistele sööja söögi valmis. Raimo jõudis ka tagasi, õhtul ajasime nsm juttu, hilisõhtul läks Raimo Veikoga Pärnu klubidesse v pubidesse.... mu usb juhe on kadund, ma ei saa tatoka pilti kohe panna :S panen järgmiste postitustesse, kui selle krdi asjanduse ükskord leian .

No comments:

Post a Comment