Sunday, July 29, 2012

Eile hommikul läksid kõik ära ja ma sain kämpad korda teha. Muidugi hommikul vara juba küttis hullult niiet ml oli päeva lõpuks jube vastik olla. Koristamist pooleli ka ei saanud jätta sest õhtul tuli uus grupp peale ja kõik kämpad läksid täis. Üle ka ei tohtinud pingutada aga ikka läks hullusti. Mingi 40 inimese Läti turistigrupp tuli peale. Pidin ööseni välja nende saldējumsi kuulama. Laulsid ka veel katuseall toidukõrvale, igast rahvalaule vist v muid laule, ei teagi. Rain läks hilisõhtul sõbraga kiirendust vaatama. Südaöösel lasti üllatusena ilutulestikku mis kahjuks iia polnud näha. Kusagil ühe paiku sain magama alles sest ma pidin ühe inimese ära ootama kes ütles et ta jõuab pärast kiirendust alles siia. Auto oli küll ülikõva. Täna ärkasin veits vara sest niiiii palav oli. Mul puhus ventilaator puhus mulle ööläbi näkku aga ikka täiega küttis. Pole varem palavusega ärganudki. Sõin hommikust ja tegin mõned kämpad korda. Kõike ei suutnud teha, ja polnud vaja ka, sest pühapäeviti nkn kõik kämpad täis lähe, mõni ainult. Poisid magasin ja Raimo läks Veikoga linna. Mul polnud ka paremat teha kui otsustasin jõkke minna, muud jahtumis võimalust lihtsalt ei ole. Ujuda ma ei saanud ju, ma olin rinnuli jões, istusin redelil ja ootasin millal palavus üle läheb. Varsti jõudsid Raimo ja Veiko ka tagasi. Ajasime ühe hollandlasega ka juttu kes oma telki hakkas kokku panema. Huvitavaid jutte rääkis. Ütles et ta on 25 aastat reisinud ja see on ta elu parim otsus mis ta teinud on. Vahepeal oli ta Bangkokis inglise keele õpetaja. Rääkis et Aasias saavad inglise keele õpetajad väga head palka, isegi kuulutusi on tehtud sest vajatakse inka õpsi. Aasias neid ju vähe kes hiina või aasia aksendita inglise keelt räägivad. Rääkisime kaua ja lõpuks otsustas hollandlane et ta jääb veel üheks ööks aga tal telk juba pakitud. Raimo andis talle tasuta ühe koristamata viiese, hiljem käisid kolmekesti linnas. Ei teagi mis nad seal täpselt tegid. Umbes neljast ütles Raimo et ma ka linna läheksin, väike vaheldus vms. Rain tahtis ka minuga kaasa tulla. Eks me siis läksime linna kahekesti. Kõigepealt käisin Keskuses, ostsin mõned pluusid endale tipi raha eest. Siis läksime randa. Olime seal veits, ma olin ka kuidagi moodi vees, kahjuks ei saanud jälle üleni minna, pean paar nädalat ootama. Pärast läksime Keskusesse tagasi, võtsime burksid ja ootasime bussi. Kui kämpasse tagasi jõudsime siis Raimo ja Hugo (hollandlane) hakkasid kohe rattastega linna poole sõitma. Ma läksin kioski oma oste riiulile panema ja ajakirja lugema ning Rain läks üles arvutisse. Tunnike hiljem polnud Rainil midagi teha ja ta tuli mind nuruma et me kooki küpsetaks. Tõime väliköögist vajalikud asjad ja hakkasin küpsetama. Rain passis arvutis loomulikult terve aja - tema tähendus 'küpsetaMEst'. Tegin šokolaadi-aprikoosi kooki. Täitsa hea tuli välja. Veidi läks pealt ainult kõrbema, liiga suur kuumus oli. Lisaks pilte kaa kui saaks agajamh, seeselleks :/

No comments:

Post a Comment