Wednesday, June 27, 2012

Täna on vägagi vaikne ja rahulik päev. Kõik ööbijad läksid hommikupoole ära. Tegin poistele hommikusöögi ära.
Raimo ja Juku läksid pärast Pärnu, ma koristasin kaks kämpad ära ja tegin dušširuumid ka korda. Mingi tunni ajaga sain valmis pms, siis polnud enam midagi teha. Kõik on valmis ja korras. Rain niitis muru ka ära. Kui Raimo ja Juku tagasi jõudsid siis jooksid Raini juurde ja ütlesid et davai, paki asjad kokku me lähme Tallinna, täna öösel olen ma üksi siin. Tüübid magavad bussis :D:D võtsid madratsid ja tekid-padjad kaasa :D, seal päris puhas ka pole, taara hais on üleval ja seal igast sodi ka :d. Arvan et õhtupoole otsin endale tegevust niikaua kui midagi teha pole, teen üle pika aja näomaski, koristan õhtupoole veits kioskit. Täna pole süüa õnneks vaja teha. AHJAA eile hilisõhtul kirjutasin ühele tatoveerijale kirja, et sooviks tatoveeringut tulla tegema. Sain hommikupoole kirja vastu, juuli lõpus läheb tatoveerimiseks :) Empsile helistasin ka et kuna vanem peab kohale mienma ja loa andma siis et äkki ta tuleb mulle Pärnusse järgi viimasel tööpäeval ning siis saab ka kohe tatoveerija juurde minna. Emps vaatas enda töögraafikut ja siis helistas tagasi ja küsis siis õudusega et mis ma teha tahan, kuhu ja palju maksma läheb. Ütlesin naljaga et tahan tervele seljale ühte suurt kana :d. Emps põhjendas et iss tahab kaa tulla et ma ilma temata ei läheks :D:D:D, kuidagi sa siis kokkuleppele et ma lähen koos isaga mingil teatud kuupäeval kui isal ja empsil mõlemal puhkus on. Jaa veel tuli välja et ma ei lähegi päästelaagri abikasvatajaks, olen selle asemel veel siin ühe lisanädala :d, kõige nõmedam on see et ma jään Triinu ja Brita sünnipäevast ilma böööö :(:( Aga ma tegin mõlemale ühe varajase kingituse :) Triin oli nii ekstaasis kui nägi oma kinki, kilkas ja kallistas :D

No comments:

Post a Comment