Monday, June 25, 2012

Suvi @Jõekääru

ma pole mingi miljon aastat blogis kirjutanud ja kuna ma nüüd augusti alguseni olen tööl siis otsustasin vahel kirjutada mis siin põnevat toimub :) Vähe saab sõpadega suhelda ja nii väga koguaeg kripeldab et tahaks rääkida mis siin kõikke toimub jnejne :D.. Emps helistab ka aeg-ajalt ja küsib et kas ma olen ikka elus. Niisiis Töötan Jõekääru kämpingus, olen administraator. Tööle tulin reede õhtul umbes 11 paiku (Simo oli nii kena ja tõi mu väikse ringiga ära :)) Nv-l käis pidu ja töö käsikäes. Raimo ütles et kuna jaanipäev siis jaanipäeval võib ;). Kohe kui kohale jõudsin tervitati mind tervitusjoogiga, viidi mind veits asjadega kurssi mis siin uut on jnejne. Järgmine päev nägin alles Liisi, sest ta reede õhtul juba magas kui ma seal olin. Kusjuures siin tähistasid jaanipäeva inimesed kolmest kandist - Paidest, Tallinnast ja Tartust. Mõne paideka tundsin ära ka isegi. Päeval tegin igasuguseid asju, põhiliselt tööd. Tartu omad küsisid päevotsa millal mul tööpäev läbi saab et saaks juba pidu panna. Lõpuks õhtul sai vabamalt tunda. Üks tallinnlane tuli lambist koguaeg ja tõi mulle mingit jooki :D (kinnine pudel oli muidugi) ja kaks tartu tüüpi lõid ka külge pidevalt. Üks ööbija ütles et ta DJ ja et tal ka juhuslikult pult kaasas et ta saab meile midagi teha. Ja kusjuures ta lasi jum head muusikat! Põhiliselt olid kõik POWERi lood ja ta miksis neid ka jum hästi. Täpselt kell 12 panime lõkke põlema ja lasime rakette, ma sain ka ühe raketi lasta. tegin pilte ka :) Pärast lõket läks tants ja trall edasi, aga mina läksin magama, sest pidin arvestama et hommikul pean ikka hommiku poole üles ärkama. Kõige nõmedam oli see, et pärast lõket lasi DJ kõige paremaid lugusid mis muidugi kõige rohkem tantsima kutsus -.- Pühapäev Mind äratas üks naaber (hommikul vara õõõõhh -.- )kes tuli õlut ostma, kopsis kioski uksel nagu loom. Hommikul vara juba purjus ka, täiesti uskumatu. Inimesed pakkisid asjad kokku ja läksid kodupoole, jätsid kämpad mulle koristada, siin on ikka jõhkralt kämpasid ja ma jõudsin enamus kämpad ära koristatud+ dušširuumid ja wc-d.Isegi Raimo imestas et ma nii palju olen ära jõudnud teha. Aganoh, muidugi oli see kogu sahkerdamine hommikust õhtuni järjest niiet päris väsitav oli :d Samuti tegi raimo mulle ettepaneku et äkki mina tegeleks sellel suvel taaraga (sorteerin ja kogun jms) et taararaha saan endale lisaks veel juurde. Muidugi jaanipäeva taarat oli ka oohtralt et keegi teine ei viitsinud sellega hetkel tegeleda :D Esmaspäev Ja jälle äratas mind see sama naaber hommikul kell 7.30 (elu ei ole v?)tuli jälle õlut ostma. Siis tuli pähe ka küsida et ega ma kuri pole. Küsisin et miks te nii vara tulete et miks päeval ei võiks tulla. Ütles et päeval saab poest ka. Tahtsin nii väga öelda talle et ega te kaine autojuht nkn pole et poodi minna, aga jäi ütlemata. Siis tuli kell 9.30 uuesti ja ütles et noh ta ju tuli päeval, ja ostis uuesti õlut. Ta ostis juba hommikul vara ohtralt, ma ei saa aru kuidas ta selle ära suutis hävitada kahe tunni jooksul. Ei viitsinud enam magama minna ja läksin üles tuppa. paar tundi passisin tühja ja siis otsustasin et kuna Liisi ei ole siis keegi peab ikka veits koduperenaist ka mängima kui siin aint üks poiss ja üks mees on. Tegin söögilaua korda, pesin nõud ära ja otsisin midagi kappidest, et midagi head süüa teha. Tegin suure portsu spagette karri-basiiliku-peperrooniga ja kirsstomatid kõrvale. Mulle küll maitses, ma ei tea kuidas teistele meeldis :D Siis otsustasime Raimoga et viime taara ja linad ära. Läksime taara automaadi juurde ja Raimo vedas üle kümne suure taarakoti ( 200 liitrised prügikotid olid) automaadi juurde. Ma ei kujuta ette kui kaua mul seal läks, ikka päriiis kaua, minu järgi tekkis järjekord ka. Selg oli juba valus, kael kange, käed-jalad õlle jms värkidega koos, ülirõve oli olla. Pool taarast oli automaati pandud pool veel, ja siis tuli üks naine mulle appi õnneks kes töötab automaadi taga. Poole kiiremini läks, ütlesin viisakalt aitäh ja läksin kviitungit ümber rahastama. Vaatasin et ma viisin ligi 1500 pudelit ära. Ja siis läksime Pärnu spaasse neljaks tunniks. Igasugused jaapani vannid, türgi saunad, soolasaunad, aroomisaunad, infrapuna saunad ja mullivannid sai läbi käidud. Kartsin veits ripsmete pärast aga ei olnud hullu, kõik on alles :). Kõige rohkem meeldis jaapani vann ja soolasaun. Õhtul tuleb hea uni, siiamaani on niiii hea olla, nahk pehme ja puha :) Kui spas käidud võtsime suuna tagasi kämpasse. Rain virises et me olime nii kaua ära ( ta muidugi ei teadnud et me spas käisime) mõned inimesed olid vahepeal juurde tulnud. Üks karavan saksamaalt vist ja üks pere telkidega soomest. Kuna Rain virises et tema inglise keel annab soovida siis Raimo läks saksa omadega rääkima ja mina sommidega. Üritasin veits soome keelt ka meelde tuletada, kui asjad aetud ütlesin aeglaselt ja ettevaatlikult hyva illalla, somm oli üllatunud et ma midagi oskan ka, missest et ma inglise keeles ladusalt vestlesin. Pärast küsisin Raimolt üle igaks juhuks. Raimo ütles et hyva iltaa on tegelikult. Upsii, noo eimmäleta seda sommide keelt kui õps oli veits siuke nii-ja-naa :D:D Tahtsin soome keele töövihiku ka kaasa võtta et uuesti need põhiasjad üle korrata, aga jäi maha kogemata. Kui millegist jälle rääkida on siis kirjutan jälle. Varsti tulevad parasummerid siia ja siis räägin vist iga õhtu kui vinge siin on ja palju piltteee tuleb kaa! :)

No comments:

Post a Comment