Friday, June 29, 2012

Hansapäevad

Hommikul aeti mind eriti vara üles. Hansapäeva mingid tegelased jõudsid kell pool seitse kohale. Andisn neile kämpa võtmed ja tutvustasin veits ümbrust (kus jõgi, väliköök, dušširuumid jne). Mõtlesin uuesti magama minna aga hoopis tegin enda hommikused tegevused ära - dušširuumid korda, öölambid kustu jne. Siis magasin edasi. Hommikusöögi ajaks ärkasin üles. Liis kokkas vaikselt välisköögis. Spordiklubi liikmed hakkasid ka vaikselt üles ärkama. Rääkisin ühe treeneriga et poisid ei osanud hommikul vetsus käia. Treener võttis hommikusöögi ajal teema üles ja siis ajas kaks poissi vetsu koristama. Andisn neile lapid särgidvärgid kätte ja ütlesid dvj hakaku pihta. Endal oli jum hea vaadata kuidas kaks poissi enda järelt ära koristavad. Mul oli nii lõbus et läksin kaamera järgi, ja siis ma pildistasin muudkui neid, ise irvitasin täiega :d Rain ja Raimo valmistusid Hansapäevadeks. Panid kartulikotid selga ja läksid Pärnu. Teistel Hansapäeva omadel olid mingisugused rüütliriietused vms. meenutasid veits jokkereid. Liis tegi ka end korda ja läks rolluga Pärnu, läks ostis emale sünnipäeva kingi ja siis läks Paide emale külla. Vahepeal käis Kistiina ka siin. Tema pidi olema mu asendusadminn, kui ma laagris olen (vnoh pidin olema, enam ei lähe laagri). Rääkis et on arutanud Raimoga et ei tahaks mind väga üle koormata, et millalgi mulle mõnepäevane puhkus anda. Ise ma küll end hetkel ülekoormatuna ei tunne. Veits vähe olen saanud viimasel ajal magada, aga küll ma selle nädala sees tagasi magan. vahepeal polnud mul midagi teha siis tegin väikse tiiru ümber kämpade. Raimo tuli ka vahepeal korraks Hansakatelt tagasi, tõi pesumajast puhtad linad ja padjapüürid ära. Andis mulle veidi tegevust, viisin puuduolevatesse kämpadesse linad ära. Samal ajal vahetas ta ühe kämpa luku ka ära mille võti suudeti jaanipäeval ära kaotada. Lõpuks ütles Raimo et ma hakkan nüüd staadioni muru niitma. Mu silmad olid reaalselt sellised siis --> O_O Pole varem murutraktoriga sõitnud. Rääkis mulle enamvähem ära kuidas asjad käivad, pani traktori käima ja istusin peale. Sõitsin staadioni juurde ja siis näitaks kuidas traktor niitma hakkab ja mis siis teha kui niidetud saab. Raimo läks tagasi Hansakatele ja jättis mu niitma. Algul olin nii ekstaasis, nii loll kui see ka poleks (aint murutraktori pärast siiski). Niitmise ajal üritasin meelde tuletada mis siis teha kui niidetud saab. Ei tulnud meelde mis ta rääkis ja siis hakkasin loogiliselt mõtlema et mis tuleks enne kinni panna ja mis pärast seda jne. Kui niidetud sain siis nalja pärast nsm tdriftisin veits, ja ss mõtlesin et peaks sellega kuuri ära sõitma. Kahjuks traktorit lükata ei või, seega pidin otse kuuri sisse sõitma- hästi läks õnneks, ei sõitnudki kuuris asjadesse sisse. Jõudis õhtupoolik ja poisid jõudsid tagasi. Samuti hakkas ka rahvast üha rohkem ja rohem tulema. Üks punt on isegi Järva-Jaanist. Olid suhteliselt sõbralikud ja kui kuulsid et me paidest siis juttu jätkus. Hansakad jõudsid ka hilja õhtu tagasi. Jaani omad tahtsid peaaegu kõik asjad ära katsetada. Vibu, skyrunner, kiiking, blokisõit, paintball, välisaun jnejne. Nad siiski jõudsid ainult skyrunnerit ja kiikingit teha, sest vibu oli tunniks ajaks kinni ning paintballi ja blokisõitu nad ei saand, sest Raimo oli hansapäeva raames kusagil õhtusöögil, jõudis hilja koju.
Panin poisid tööle.
Õhtusöök
Skyrunner
Vaikselt hakkab asi käppa saama
Kiiking

No comments:

Post a Comment