Tuesday, June 26, 2012

Rahulik päev.

Eelmises postituses oli mul eraldi lõigud ja kõik oli ilusti, ma ei tea miks kõik ühte jutti läks , vb läheb nüüd ka, ei oska öelda :S.. Täna ärkasin veits hiljem. Eks see spa ikka andis hea une küll. Imestan et naaber uuesti ei käinud, või siis ikka käis ka, ma lihtsalt ei kuulnud :D, Läksin üles tuppa, veits passisin niisama ja siis tegin poistele hommikusöögiks praemuna. Kui söödud sain siis otsustasin et ma koristan ülejäänud kämpad ka ära, siis on vähemalt kõik tehtud ja süda rahul. Väga kaua aega nendega ei läinudki. Raimo ja Rain niitsid muru niikaua ja Naki kaevas auku. Pikemat aega vaatasin, et miks ta seal kaevab nii hoolega. Pärast vaatasin et enam ei kaevagi, torgib mingit rotti.Kutsa sai mullamuti kätte! :D. Mullamutist pilti ei teinud- kole vaatepilt oli. Umbes kolmepaiku sai kõik valmis ja otsustasin kaameraga ringi liikuda veits, ilus ilm oli ka, päike paistis. Pärast avastasin et kraavi ümber on jõõhkralt metsmaasikaid, istusin siis veits kraavis ja noppisin suuri punaseid mammusid :) kui isu täis sai siis, mõtlesin et lähen teen õhtusöögi valmis. Helistasin empsile küsisin kuidas tatart tehakse :D, midagi ta seletas aga meelde ei jäänud, tegin hoopis makarone vorsti ja juustuga :D Empsiga rääkisin mingi 15 mintsa vist kokku. Lõpuks tegin söögi ka valmis. Raimo kiitis ka mind, ütles et väga hea oli :) Õhtupoole otsustas Raimo Liisile Pärnu järgi minna. Andsin talle nimekirja ka kaasa mida toidupoest osta, et mul oleks ikka mida õhtul ja hommikul süüa teha :P Tulid tagasi, Liis käis pesus ära, sõi vist ka midagi ja läks tagasi Pärnu rolleriga. Vahepeal on paide pilved ka siia poole jõudnud aga sadas suhteliselt vähe. Ma ei teagi, rohkem pole vist midagi toimunud. Andke andeks, ei ole viitsinud pilte üle töödelda, tõmbasin otse siia need :) Tahtsin just ära salvestada ja üles panna postituse ja siis nägin et vikerkaar on väljas!!! :) Juku naeris täiega sest ma jooksin kohe kaameraga õue muidugi :D

No comments:

Post a Comment